Wczoraj (28 października) Zarząd Obszaru Metropolitalnego zdecydował o rozwiązaniu umowy z NB Tricity na zarządzanie Rowerem Metropolitalnym MEVO. Jeśli chcesz odzyskać swoje środki, postępuj zgodnie z instrukcją poniżej.
Drogi użytkowniku MEVO. Od 29 października 2019 roku funkcjonowanie Systemu Roweru Metropolitalnego zostało zawieszone. Jeśli chcesz odzyskać swoje środki, które pozostały na Twoim koncie klienta wyślij oświadczenie o rozwiązaniu umowy z Operatorem.
Wzór oświadczenia znajdziesz tutaj: https://tiny.pl/t4mll
Podpisane oświadczenie prześlij:
- drogą elektroniczną na adres e-mail: bok@rowermevo.pl
- drogą elektroniczną przez formularz kontaktowy na stronie internetowej https://rowermevo.pl/
- listem poleconym na adres pocztowy: ul. Przasnyska 6b, 01-756 Warszawa
- lub dostarcz osobiście do siedziby Operatora – NB TRICITY Spółka z o.o., ul. Przasnyska 6b, 01-756 Warszawa.
Więcej informacji o zawieszeniu systemu we wpisie z 28 października lub na stronie metropoliagdansk.pl.