Dla mieszkańcaWiadomości

Jak odzyskać środki z konta MEVO?

Jak odzyskać środki z konta MEVO?
Reklama Reklama

Wczoraj (28 października) Zarząd Obszaru Metropolitalnego zdecydował o rozwiązaniu umowy z NB Tricity na zarządzanie Rowerem Metropolitalnym MEVO. Jeśli chcesz odzyskać swoje środki, postępuj zgodnie z instrukcją poniżej.



Drogi użytkowniku MEVO. Od 29 października 2019 roku funkcjonowanie Systemu Roweru Metropolitalnego zostało zawieszone. Jeśli chcesz odzyskać swoje środki, które pozostały na Twoim koncie klienta wyślij oświadczenie o rozwiązaniu umowy z Operatorem.

Wzór oświadczenia znajdziesz tutaj: https://tiny.pl/t4mll

Podpisane oświadczenie prześlij:

  • drogą elektroniczną na adres e-mail: bok@rowermevo.pl
  • drogą elektroniczną przez formularz kontaktowy na stronie internetowej https://rowermevo.pl/
  • listem poleconym na adres pocztowy: ul. Przasnyska 6b, 01-756 Warszawa
  • lub dostarcz osobiście do siedziby Operatora – NB TRICITY Spółka z o.o., ul. Przasnyska 6b, 01-756 Warszawa.

Więcej informacji o zawieszeniu systemu we wpisie z 28 października lub na stronie metropoliagdansk.pl.


Reklama Reklama

Udostępnij

O autorze

Cześć, jestem Paweł Jałoszewski. Od 2016 roku opowiadam innym o Rumi za pomocą tekstów, zdjęć, filmików oraz memów. Czasem na poważnie, a czasem z lekkim przymrużeniem oka. 😉 Więcej o mnie w rubryce: Kontakt.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

48 − = 38