Jak korzystamy z miejskiej komunikacji? Badania marketingowe w Rumi

rumia zkm gdynia linia r zmiany w funkcjonowaniu koronawirus autobusy rumia
Reklama
Reklama

Metropolitalny Związek Komunikacyjny Zatoki Gdańskiej rozpoczął badania marketingowe dotyczące preferencji i zachowań komunikacyjnych mieszkańców Rumi. Realizacja badań potrwa do 10 grudnia 2022 r. 

Celem badań jest uzyskanie informacji o popycie na usługi komunikacji miejskiej, opinii mieszkańców o systemie transportowym miasta oraz sugestii dotyczących zmian, które usprawnią transport publiczny i podróże samochodem osobowym.

Reklama
Reklama

W imieniu MZKZG badanie przeprowadza firma PBS sp. z o.o. z Sopotu. Ankieterzy będą legitymować się stosownymi identyfikatorami ze zdjęciem.

Kto weźmie udział w ankiecie? Do badań zostało wylosowanych 867 osób z gospodarstw domowych zlokalizowanych na obszarze Rumi. Ze względu na to, że pytania kwestionariusza obejmują szeroko rozumianą problematykę funkcjonowania transportu pasażerskiego, badaniami zostali objęci nie tylko mieszkańcy podróżujący transportem zbiorowym, ale także korzystający z samochodów osobowych, jeżdżący rowerem i poruszający się pieszo.

Czy trzeba wziąć udział w badaniu? Udział w badaniu jest dobrowolny, a wszelkie dane zebrane podczas badania będą traktowane jako poufne i nie będą kojarzone z konkretną osobą. Badanie ma charakter anonimowy, a wyniki zostaną przedstawione w formie zbiorczych zestawień statystycznych.

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących badań należy kontaktować się z Metropolitalnym Związkiem Komunikacyjnym Zatoki Gdańskiej (nr telefonu: 58 342 25 00, adres e-mail: sekretariat@mzkzg.org).

(wpis opracowałem na podstawie materiałów dostępnych na stronie: mzkzg.org)

Reklama
Reklama

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *