Reklama
Wśród najważniejszych planów na najbliższe lata: poszerzenie oferty dla młodzieży, organizacja wydarzeń plenerowych na Górze Markowca, podjęcie działań zmierzających do powiększenia bazy lokalowej.
– Objęcie stanowiska dyrektora Miejskiego Domu Kultury w Rumi to dla mnie ogromny zaszczyt, ale i wyzwanie. Z dotychczasową dyrektor Agnieszką Skawińską zamieniamy się miejscami. Można zatem powiedzieć, że duet dyrektorski pozostaje ten sam.
Reklama
ReklamaOstatnie lata w kulturze to organizacja ciekawych wydarzeń i zwiększanie oferty dla różnych grup wiekowych. Niemniej jednak są jeszcze rzeczy, nad którymi warto popracować.
Chciałbym, aby wydarzenia plenerowe odbywały się nie tylko w Parku Starowiejskim. Częściej będziemy się pokazywać w parku przy ul. Filtrowej, na Błoniach Janowskich, a także w zrewitalizowanej przestrzeni Góry Markowca. Koncerty czy spektakle pod hasłem „Teatr pod Chmurką” zdecydowanie mogą odbywać się w wymienionych miejscach.
Miejski Dom Kultury w Rumi systematycznie zaprasza mieszkańców na wernisaże malarstwa, marzy mi się jednak zorganizowanie pleneru malarskiego dla dzieci i dorosłych w Parku Starowiejskim.
W działaniach naszej placówki dostrzegam ogromną potrzebę poszerzenia oferty programowej o wydarzenia skierowane do młodzieży – spotkania ze specjalistami z różnych dziedzin, warsztaty, inicjatywy wspierające młodych ludzi i dające im przestrzeń do rozwoju. W tym celu przeprowadzimy ankietę i konsultacje społeczne, a także cykl spotkań z Radą Programową.
Najtrudniejsze, ale i najważniejsze zadanie na najbliższe lata to poszerzenie bazy lokalowej. Jestem pełen nadziei, że nasza dobra współpraca z Urzędem Miasta w Rumi pozwoli nam zrealizować i ten cel – podsumowuje Michał Gaj.
O koncertach, imprezach i wydarzeniach rozrywkowych w Rumi przeczytasz w dziale bloga Wydarzenia, imprezy, koncerty.
Reklama