Urzędnicy doręczą decyzje o wymiarze podatków

Reklama
Reklama

W lutym pracownicy Urzędu Miasta Rumi będą doręczać mieszkańcom decyzje w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego.

Decyzje doręczane będą w okresie od 4 do 28 lutego 2022 roku. Jak zapewnia magistrat, każdy z pracowników będzie posiadał identyfikator oraz imienne upoważnienie burmistrza Rumi.

Reklama
Reklama

Pytania w sprawie doręczania decyzji można kierować telefonicznie (w godzinach funkcjonowania urzędu) pod numery:

  • 58 679 65 26,
  • 58 679 65 14
  • lub 58 679 65 19.

„Przypominamy, że mieszkańcy, którzy w kolejnych latach chcieliby otrzymywać decyzje w sprawie wymiaru podatku w formie elektronicznej, mogą skorzystać z platformy ePUAP. Wystarczy wysłać poprzez platformę pismo ogólne o treści: „Wyrażam zgodę na doręczanie pism w postępowaniu podatkowym, w tym decyzji w sprawie podatku od nieruchomości, za pomocą środków komunikacji elektronicznej” – informuje urząd w komunikacie.

Co jeszcze dzieje się w Rumi?

(zdjęcie tytułowe: pexels.com)

Reklama
Reklama

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *