Reklama
Reklama
Reklama
W lutym pracownicy Urzędu Miasta Rumi będą doręczać mieszkańcom decyzje w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego.
Decyzje doręczane będą w okresie od 4 do 28 lutego 2022 roku. Jak zapewnia magistrat, każdy z pracowników będzie posiadał identyfikator oraz imienne upoważnienie burmistrza Rumi.
Reklama
Reklama
Reklama
Pytania w sprawie doręczania decyzji można kierować telefonicznie (w godzinach funkcjonowania urzędu) pod numery:
- 58 679 65 26,
- 58 679 65 14
- lub 58 679 65 19.
„Przypominamy, że mieszkańcy, którzy w kolejnych latach chcieliby otrzymywać decyzje w sprawie wymiaru podatku w formie elektronicznej, mogą skorzystać z platformy ePUAP. Wystarczy wysłać poprzez platformę pismo ogólne o treści: „Wyrażam zgodę na doręczanie pism w postępowaniu podatkowym, w tym decyzji w sprawie podatku od nieruchomości, za pomocą środków komunikacji elektronicznej” – informuje urząd w komunikacie.
Co jeszcze dzieje się w Rumi?
- Nowy lokal w Galerii Rumia. Niedługo otwarcie
- Potrącenie rowerzysty na ul. Gdańskiej w Rumi
- Niepokojący incydent w rejonie MOSiR Rumia
- Budżet Obywatelski 2025 w Rumi. Na co przeznaczyć 1,5 miliona złotych? 💸
- Wypadek na ul. Dębogórskiej w Rumi
(zdjęcie tytułowe: pexels.com)
Reklama
Reklama
Reklama