Reklama
To już nie „Galeria Rumia”, a „Pomerania Outlet”- powoli przyzwyczajajcie się do nowej nazwy. Planowana koncepcja zakłada powstanie silnego, nowoczesnego centrum handlowego o ponadregionalnym zasięgu. Otwarcie miejsca w nowej odsłonie zapowiedziano na IV kwartał 2019 roku.
Zgodnie z założeniami, modernizacja będzie polegać przede wszystkim na przemodelowaniu obecnej architektury obiektu oraz dostosowaniu jej do najnowszych trendów rynkowych i oczekiwań konsumentów. Na trzech kondygnacjach i ponad 16 700 mkw. zaplanowano 80 lokali handlowo – usługowych, strefę restauracyjną i rozrywkową.
Reklama
Istniejąca oferta sklepów typu convenience zostanie uzupełniona i poszerzona o salony innych marek, które zajmą poziom -1 w obiekcie. Na parterze znajdzie się strefa outletowa, która oparta zostanie na reorganizacji salonów części obecnych najemców oraz wprowadzeniu nowych marek modowych oraz sportowych. Ostatnią kondygnację zajmie strefa rozrywkowa. Do dyspozycji klientów będzie także parking z 460 miejscami.
– W ramach modernizacji Galerii Rumia powstanie nowoczesne centrum wyprzedażowe z rozbudowaną ofertą gastronomiczną i rozrywkową. Obiekt zostanie zrekomercjalizowany i podzielony na trzy strefy. Przede wszystkim pojawi się nowa część z unikalną ofertą outletową, planujemy także znaczną rozbudowę oferty gastronomicznej i rozrywkowej, w tym strefy zabaw dla dzieci, oraz poszerzenie i dostosowanie formatów sklepów w strefie convenience. Chcemy, aby Pomerania Outlet stał się przestrzenią oferującą różnorodność doświadczeń nie tylko dla lokalnej społeczności, ale także całego regionu – komentuje Radosław Gadomski, Commercial Director w The Blue Ocean Investment Group (BOIG).
Pierwsze informacje o planowanach zarządcy obiektu, firmy DNB Assets Holdco Sp. z.o.o., pojawiły się w II kwartale 2018 roku. Dotychczas wiedzieliśmy, że po metamorfozie w centrum wciąż pozostaną: Multikino, klub fitness „Calypso” oraz Biedronka, Empik, Jysk, Rossmann, Pepco i KiK. Zgodnie z porozumieniem zawartym w zeszłym tygodniu, do tego grona dołączyły sklepy należące do spółki LPP: Reserved, Cropp, House i Mohito, które łącznie zajmą ponad 2 tys. mkw. powierzchni handlowej.
– Projekt spotyka się z dobrym przyjęciem wśród potencjalnych najemców, którzy widzą potrzebę powstania kolejnego centrum outletowego w tej części kraju. Wierzę, że po zakończeniu procesu rewitalizacji będzie on równie pozytywnie przyjęty wśród konsumentów – mówi Izabella Wiszniewska – Oraczewska, członek zarządu DNB Assets Holdco Sp. z.o.o.
Aktualizacja (5.10.2021 r.):
Nowy właściciel Galerii Rumia
Wszystko wskazuje na to, że nie doczekamy się projektu pod tytułem “Pomerania Outlet”. W październiku 2021 roku zmienił się za to właściciel Galerii, którym została firma GT. Inwestor już teraz zapowiada (a jakże) przebudowę oraz zmiany w funkcjonowaniu obiektu. Więcej na ten temat we wpisie: Galeria Rumia z nowym właścicielem.
Reklama
To wszystko pieknie brzmi. Nowe marki, outlet w tej czesci regionu ale czy ktos bral pod uwage co bedzie dzialo sie na okolicznych drogach, skrzyzowaniach? Przecież infrastruktura wokol nie jest wogole przygotowana…….. 😕😡
Szkoda że nie będzie 50style i Martes Sport. Poniewaz 1 sklepu nie ma w Rumi wogule a 2 jest bardziej zaopatrzony niż w Auchan.