Reklama Reklama

Co dalej z Galerią Rumia? Podsumowania i plany na przyszłość

Galeria Rumia wydała komunikat prasowy, w którym publikuje informacje m.in. na temat tego, jak często odwiedzają ją klienci. Zgodnie z jego treścią – jest lepiej, niż w poprzednich latach.

Galeria Rumia to obiekt przy ulicy Sabata 1, o powierzchni najmu liczącej ponad 16 800 mkw. Do dyspozycji klientów jest zadaszony parking, który pomieści 460 samochodów. Na trzech poziomach znajduje się 90 lokali, przeznaczonych na sklepy oraz punkty usługowe. Wśród głównych najemców znajdziemy m.in.: Biedronkę, Sinasay, Action, Cropp, House, Monnari, KIK, Pepco, NEONET, klub fitness Calypso, multipleks kinowy Multikino czy drogerię Rossmann.

2022 rok dla Galerii Rumia stał pod znakiem metamorfozy i modernizacji obiektu. Część lokali przechodzi lub przeszła gruntowny remont. Niektóre sklepy przeniosły się w inne miejsce lub zostały całkowicie zlikwidowane. Zmiany te możecie śledzić na bieżąco w jednym z poprzednich wpisów na blogu (który cały czas aktualizuję).

Jak IMV Polska (zarządca Galerii Rumia) oraz GT (właściciel obiektu) oceniają obecną sytuację centrum handlowego przy ul. Sabata? Jakie cele udało się zrealizować w związku z rozwojem Galerii Rumia w ostatnim roku? Możemy o tym przeczytać w ostatnio opublikowanym komunikacie prasowym.

Galeria Rumia
źródło: mat. prasowe

Więcej odwiedzających Galerię Rumia?

Jak chwalą się włodarze, w 2022 roku Galeria odnotowała ponad 40 procentowy wzrost odwiedzalności w stosunku do roku poprzedniego.

„Uważamy, że dużym sukcesem jest pojawienie się w Galerii Rumia dużych marek tj. Sinsay, Action i Maxi Zoo oraz powiększenie i zmodernizowanie salonów Cropp, Rossmann i House. Dzięki tym działaniom oraz skutecznie realizowanej strategii marketingowej zauważalny jest znaczny wzrost odwiedzalności (footfall), a także poprawa ogólnego wizerunek Galerii wśród Klientów” – komentuje przedstawiciel firmy zarządzającej obiektem – IMV Polska.

Reklama Reklama

Na początku 2022 roku Galerii Rumia udało się przedłużyć umowy najmu z Biedronką i drogerią Rossmann. Szczególnie istotna jest pierwsza umowa z dyskontem spożywczym, którą udało się podpisać na okres aż 15 lat.

ZOBACZ: Dlaczego Biedronka w Galerii Rumia jest zamknięta?

W pierwszych miesiącach 2022 roku podpisano także umowy ze wspomnianymi w wypowiedzi markami: Sinsay i Action, których salony po remoncie lokali zostały oddane w ręce klientów w maju 2022 roku. Niespełna miesiąc później w czerwcu 2022 roku został otwarty w Galerii Rumia sklep marki House w nowej odsłonie. Salon został powiększony o ponad 200m2 i znalazł się w nowej lokalizacji na poziomie „0” tuż przy wejściu głównym do Galerii. Sklep zaaranżowany został zgodnie z najnowszym konceptem marki House.

W drugą połowę 2022 roku Galeria Rumia wkroczyła z kolejną umową podpisaną z dużą marką – Maxi Zoo czyli najpopularniejszą siecią sklepów z produktami dla zwierząt, która funkcjonuje na polskim rynku od 10 lat i należy do międzynarodowej Grupy Fressnapf, działającej w 11 europejskich krajach. Salon Maxi Zoo otworzył swoje podwoje 16 listopada 2022 roku.

Reklama Reklama

W międzyczasie, 5 października otwarty został w Galerii Rumia powiększony salon Cropp w zupełnie nowej aranżacji. Salon zajmuje powierzchnię aż 600 m2. Jest to jeden z trzech najnowocześniejszych konceptów salonów odzieżowych w Polsce i pierwszy tego typu na pomorzu.

„Działania komercjalizacyjne zostały wsparte odpowiednio dobranym marketingiem i akcjami eventowymi, mającymi na celu budowanie i zacieśnianie relacji z lokalną społecznością” – przekonują przedstawicieli Galerii Rumia. – „Na szczególną uwagę zasługuje czerwcowy Rajd Rowerowy z Galerią Rumia pod patronatem Urzędu Miasta, gdzie zwrócono uwagę na promocję ruchu i zdrowego stylu życia oraz kolejna edycja akcji „Wielkie choinek ubieranie” – angażujące uczniów lokalnych szkół podstawowych. Dużym zainteresowaniem klientów cieszyły się także akcje pro sprzedażowe jak „Fala powrotu do szkoły” czy „Ogrzej się jesienią z Galerią Rumia”, a także kończące rok kalendarzowy wydarzenie pt. „Świąteczna pracownia elfów”.

Co dalej z Galerią Rumia?

Czy mamy już informacje dotyczące najbliższych miesięcy? Jak kształtują się plany właścicieli Galerii Rumia na 2023 rok?

Według zapowiedzi, najważniejszym aspektem jest kontynuacja procesu rekomercjalizacji Galerii Rumia. W pierwszym kwartale 2023 planowana jest reaktywacja strefy gastronomicznej, często wspominanej przez Was w komentarzach na fanpage’u Tymczasem w Rumi. Firma planuje także powiększenie i zmodernizowanie sklepu Pepco oraz Biedronka. W drugim kwartale w Galerii Rumia pojawią się natomiast nowe marki – salon obuwniczy CCC i Dealz, które uzupełnią ofertę najemców.

W serwisie Pracuj.pl pojawiło się ogłoszenie o pracę m.in. dla Kierownika Sklepu Dealz w Galerii Rumia.

Co jeszcze buduje się w Rumi?

Sprawdź kategorię INWESTYCJE, gdzie znajdziesz wiadomości o przetargach, remontach, modernizacjach i nowych miejscach biznesowych w Rumi.

(wpis na blogu opracowałem na podstawie materiałów prasowych Galerii Rumia)

Reklama Reklama

Cześć, jestem Paweł Jałoszewski. Od 2016 roku opowiadam innym o Rumi za pomocą tekstów, zdjęć, filmików oraz memów. Czasem na poważnie, a czasem z lekkim przymrużeniem oka. 😉 Więcej o mnie w rubryce: Kontakt.

2 Comments

  1. Brakuje tylk Mcdonalda, TEDIego, Chinskigo Marketu, dorabiania kluczy, szewca, piekarji i zakupy będą udane.

  2. Reklama Reklama

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *