Co dalej z Galerią Rumia?

Reklama
Reklama

Galeria Rumia wydała komunikat prasowy, w którym publikuje informacje m.in. na temat tego, jak często odwiedzają ją klienci. Zgodnie z jego treścią – jest lepiej, niż w poprzednich latach.

Centrum handlowe Galeria Rumia to obiekt oferujący ponad 19 000  tys. mkw. powierzchni, na której ulokowane są obecnie kino, siłownia, strefa gastronomiczna, podziemny parking oraz miejsce na ok. 90 sklepów. Wśród najemców znajdują się m.in. marki odzieżowe, oferujące wyposażenie domu, drogeria, apteka, sklep zoologiczny czy supermarket spożywczy. 

Reklama
Reklama

Galeria Rumia obiera kierunek: convenience 

Firma IMV Polska (obecny zarządca centrum) szacuje, że w ciągu dwóch lat zwiększy wskaźnik odwiedzalności Galerii Rumia o około 65%. Pomóc ma w tym m.in. rozbudowana baza usługowa.

Połączenie bogatej oferty zakupowej i rozrywkowo-gastronomicznej z licznymi usługami pozwoliło stworzyć miejsce chętnie odwiedzane przez konsumentów. W 2021 roku odwiedzalność galerii była na poziomie 1,2 mln, a rok później wyniosła 1,7 mln. Spodziewamy się, że w tym roku będzie to 2 mln. Widzimy, że klienci wybierają Galerię Rumia nie tylko po to, aby zrobić zakupy. Chcą komfortowo, w jednym miejscu załatwić także codzienne sprawy, spędzić wolny czas lub spotkać się ze znajomymi. Dlatego będziemy kontynuować obrany kierunek”, zaznacza Iwona Gembiec. 

W Galerii Rumia powiększy się grono najemców strefy gastronomicznej i rozrywkowej. Już wkrótce w centrum otworzy się Hej Słodka – koncept oferujący bubble tea, punkt gastronomiczny Makarun oraz lodziarnia Fun Park z częścią rozrywkową. 

Lokalnie i taniej?

Od kilku lat rosnącą popularnością wśród konsumentów cieszą się dyskonty i marki typu value retailers, oferujące dobrej jakości produkty w przystępnych cenach. W 2022 roku grono najemców galerii zasiliły rozpoznawalne sieci – Action i Dealz. Z kolei obecne wcześniej Pepco zdecydowało się powiększenie wynajmowanej powierzchni. 

Marki dyskontowe i tzw. value retailers odpowiadają na zmieniające się potrzeby konsumentów, zwłaszcza w dobie rosnącej inflacji i spadku możliwości zakupowych gospodarstw domowych. Ich obecność w galeriach handlowych powoli staje się wręcz nieodzowna –  komentuje Iwona Gembiec.

W Galerii Rumia nieodzowni są także lokalni najemcy. Klienci centrum znajdą w nim sklepy rozpoznawalnych lokalnie marek takich jak Marketix (wykończenie i wyposażenie wnętrz), Klecha fashion (butik odzieżowy), Pink Box (akcesoria damskie) oraz Project Zero (centrum paintballowe).

Informacje o nowych sklepach, najemcach i nowych lokalach w Galerii Rumia śledzę w osobnym wpisie na blogu (kliknij, aby przejść).

Co jeszcze buduje się w Rumi?

Sprawdź kategorię INWESTYCJE.

(wpis na blogu opracowałem na podstawie materiałów prasowych Galerii Rumia)

Reklama
Reklama

5 thoughts on “Co dalej z Galerią Rumia?

  1. Jestem mieszkańcem Rumi i uważam że Galeria niszczeje – małe cudne sklepiki upadają i znikają a w ich miejsce tylko sieciówki. Nie ma atmosfery przyjaznej dla okolicy. Mnie coraz mniej się podoba a w części gastronomicznej zniknęły już wszystkie kapitalne knajpki i oferta jest nędzna. Chyba czynsze nie są dla małych firm tylko dla molochów.

  2. Brakuje tylk Mcdonalda, TEDIego, Chinskigo Marketu, dorabiania kluczy, szewca, piekarji i zakupy będą udane.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *