Rumia zaczyna przygotowania do tegorocznej edycji świątecznego jarmarku. Obecnie miasto poszukuje wystawców zainteresowanych stworzeniem stoisk gastronomicznych i zapełnieniem strefy z rękodziełem.
Wydarzenie, które przez ostatnie trzy lata gościło na placu przy skrzyżowaniu ulic Starowiejskiej i Dąbrowskiego, tym razem zostanie zorganizowane przy Miejskim Domu Kultury w Rumi (ul. Mickiewicza 19)
Jarmark rozpocznie się w piątek 13 grudnia o godzinie 17:00, a zakończy w niedzielę 15 grudnia o godzinie 20:00. W programie przewidziano między innymi przejazd świętego Mikołaja, występy artystyczne oraz zabawy i animacje dla dzieci. Osoby odwiedzające jarmark będą mogły również skorzystać z oferty gastronomicznej oraz zakupić wyjątkowe rękodzieła. Dodatkową atrakcją będą świąteczne iluminacje oraz okolicznościowe ozdoby. Celem jarmarku jest wprowadzenie w mieście świątecznej atmosfery, jak również promocja regionalnych wyrobów, a także przedmiotów użytkowych i ozdobnych o charakterze bożonarodzeniowym.
Obecnie gmina poszukuje wystawców, którymi zostać mogą osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki nieposiadające osobowości prawnej – w tym przedsiębiorcy. Nabór, który potrwa do 15 listopada, ma umożliwić przede wszystkim wyłonienie partnerów gwarantujących wysoką jakość produktów. Regulamin oraz karta zgłoszenia dostępne są na tej stronie. Szczegółowe informacje można uzyskać również pod numerami telefonów: 58 679 65 71 oraz 58 679 66 01.
Zobacz:
źródło: informacja prasowa Urzędu Miasta Rumi